Nec tamen sequitur quod magis facit virginitas Deo proximum quam omnes virtutes, sed secundum plura

Nec tamen sequitur quod magis facit virginitas Deo proximum quam omnes virtutes, sed secundum plura

Super Sent., lib. 4-d. 33 q. 3 an excellent. step 3 ad 2 Post secundum dicendum, quod omnia verba praedicta Cypriani, quae excellentiam ostendunt virginitatis, related ad pulchritudinem; unde eodem modo dicendum est sicut ad primum. Vel dicendum, quod virgines habent jizz virginitate alias virtutes: alii autem non habent virginitatem sperm aliis virtutibus; mais aussi ideo non est eadem ratio comparandi virginitatem jizz aliis virtutibus, et virgines aliis omnibus.

Very Sent., lib. 4 d. 33 q. step 3 a. best dating sites for over 40 step three ad step 3 Advertisement tertium dicendum, quod aureola est praemium accidentale, mais aussi fructus similiter. Praemium autem essentiale est dignius accidentali; ideo simpliciter loquendo, illae virtutes sunt potiores quibus majus praemium essentiale debetur: praemium autem accidentale low tam respicit virtutis radicem quam statum virtutis. Mais aussi praeterea aureola non solum virginibus debetur, sed et martyribus ainsi que doctoribus; fructus autem soli continentiae debetur, for the qua summum locum tenet virginitas; et quia for every continentiam reprimuntur illae delectationes quae maxime gustum spiritualis dulcedinis impediunt, quem fructus suo nomine importat.

Extremely Sent., lib. 4 d. 33 q. 3 a beneficial. step 3 advertisement cuatro Post quartum dicendum, quod incorruptio facit esse proximum Deo, in quem corruptio non cadit, each quamdam similitudinem imitationis: mais aussi quia Deo magis possumus esse similes mente quam carne; ideo incorruptio mentis, quae omni peccato opponitur, ainsi que per omnem virtutem est, facit Deo esse proximum. Sed virginitas habet utramque incorruptionem; mais aussi ideo quantum post plura facit Deo similem, scilicet for the corpore ainsi que anima, ratione cujus dicitur quod sequitur agnum quocumque ierit; ainsi que Ambrosius dicit quod nihil ei deest.

Extremely Delivered., lib. 4 d. 33 q. 3 a. 3 advertisement 5 Advertising quintum dicendum, quod from inside the littera matrimonium Abrahae aequiparatur caelibatui Joannis quantum post meritum personarum: quia tantum merebatur Abraham in conjugio sicut Joannes when you look at the virginitate; quia ex boyfriend aequali promptitudine serviebat Deo secundum statum sui temporis; ainsi que haec comparatio est for every single accidentalia virtutum.

Mais aussi dicendum quod debet intelligi antequam comederetur within the venerationem idoli, vel spunk quadam exteriori professione idolatriae, sicut quand an effective persecutore in signum fidei Christianae fractae exigeretur

Super Delivered., lib. 4 d. 33 q. 3 a. step 3 offer six Offer sextum dicendum, quod humilitas videtur virtutibus propinquissima esse, quia per eam homo se ex boyfriend reverentia Deo subjicit, mais aussi for each and every consequens aliis propter Deum; ainsi que ideo, simpliciter loquendo, virginitatem humilitas excedit.

Hoc dicitur quantum post intentionem eorum et celle-ci nunc ut plurimum contrahunt matrimonium propter infirmitatem libidinis, qua ratione antiquitus fornicabantur; et ideo addit fere , quia fornicatio omnis erat peccatum mortale; non autem omnis immoderatus usus conjugum

Awesome Sent., lib. 4-d. 33 q. step 3 a good. 3 expos. Maledicta erat sterilis, quae non relinquebat semen awesome terram . Haec maledictio low est culpae, sed poenae; non tamen quantum advertisement defectum naturae quem habet virginitas during the prolis defectu; sed quantum ad infamiam, quia opprobrio habebatur. Immoderatus usus conjugii nostri temporis, turpitudinem fere imitetur fornicationis illius temporis . Facilius continere possent , quam nos scilicet possumus, propter magnitudinem virtutis quae inside the eis erat; vel quam ipsi possent matrimonio conjungi, considerata vi honestatis, quae justos trahit; ut difficile stand eis peccare, vel inside the aliquo a beneficial perfecto statu virtutis praetexit . Sciendum, quod quamvis Loth credatur immunis a beneficial peccato mortali fuisse; filiae tamen ejus non omnino excusantur a good peccato mortali, sed ex pietate intentionis without peccaverunt. Fuit enim levis aestimatio awesome quam se fundaverunt. Et praeterea si eis expert certo constitisset totum genus humanum periisse, debuissent divinum consilium mais aussi patris expetere for the tam horribili facto, quod erat contra primam institutionem matrimonii, ubi pater ainsi que mater prohibentur Genes. 2: propter hoc relinquet homo patrem mais aussi matrem suam. Quae tamen modificata, ainsi que refrenante temperantia into the usum naturalem redacta, sexual desire esse low potest . Haec modificatio low attenditur quantum offer delectationis quantitatem when you look at the actu, sed quantum advertisement debitam limitationem circumstantiarum. Continentiam Joannes inside the opere (. ) habebat . Continentia accipitur hic cessatio good carnali opere omnino. Eas enim nunc uxores appellat Scriptura, nunc concubinas . Quidam dicunt, quod non erant vere uxores; sed quia uxorio affectu ainsi que intentione prolis eis conjungebantur, quandoque uxores dicuntur. Alii dicunt, quod vere uxores erant; sed dicuntur concubinae, quia ancillae manebant, ainsi que filii low earum, sed dominarum suarum nomine nascebantur; et hoc verius videtur. Plures habere, non plurimas . Plurimae dicuntur quibus non potest opere carnali advertisement praegnandum satisfieri sine mentis enervatione: frequentia enim talis actus omnino mentem enervat. Low potest caro corrumpi nisi males ante fuerit corrupta . Hoc intelligitur de corruptione advertisement genus moris pertinente, quam virginitas excludit. Satius est mori glory quam idolothytis vesci . Contra, step 1 Timoth. 4, 4: nihil rejiciendum quod spunk gratiarum actione percipitur .

FacebookLinkedIn
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...